22 Kasım 2014 Cumartesi

RTE hırsız değilim demiyor zaten !!! NE DİYOR ????

RÜŞVET ALDIM  KİME NE ? ,   

Beleş hacı- ümre ziyaretleri  yapTIM, PARAMLA  MI GİTSEYDİM ?     

muta nikahı ile bir sürü metres tuttum.. ama Emine ses çıkarmıyor  size ne ? 

Rant dan kendime komisyon almayacak mıydım zaten  ben almasan adamlarım götürüyor, ne eksiğim var ???

Barzani petrolü ile rüşvet alarak İsraile petrol ve uçak gazı göndermemi  ülkücüler bile umursamıyor  size ne ?  bak şimdi  gazla beslediğim israil askerleri Mescidi aksa ya girmiş için numaradan bağırıyorum.. bahçeli kankam idare eder beni ... 

Ülkü ocakları Türkmenlere tırlarla  yemek göndermek istedi HAKAN FİDAN la zor durdurduk.. neyseki  uyurgezer TC den ses çıkmadı ... 

İMAR planları ile oynadım  halikoper ve  teknelerle  niye dolaştım..   AVM ve TOKİ den kupon işleri cebime attım  bunca yoruldum  bana da yazık..   neyseki, CHP+MHP  sevgiililerim var da  kokusu çıkmadı 

TÜRGEV  devlete vergisini ödemeyirmuş , benim hiç alakam yoktur !!! sıkıysa kanıtlayın . ben devlet görevlisi değilim zaten ...

Alevileri çok sevdiğim halde 3. köprüye YSS ismini kim koydu bilmiyorum !!!

son havalimanı oyunun içine ben mıçtım ama sonrasını unuttum !!! hatırlatanın ağzına mıçarım.. etrafını ,imara açtım, dünya kadar rüşvet kaptım.. o havalimamında uçaklarda uçanlar ölecekmiş.. bana ne benim kendi uçağım var 

İmam hatipleri    İLİM  olmasın diye çoğaltıyorum ama okuma yazma zor öğrendiğim için  gerçekte orada neler döndüğü umrumda değil 

Benim umrumda değilse ANNE BABALAR  POZiTİF İLİM DİYE NİYE BU KADAR HAYKIRIŞ İÇİNDE ONU DA ANLAYAMIYORUM..SONUÇTA BENİM OĞLANIN ARKADAŞI  abd Yİ BEN BULDUM DEDİ.. BEN ONA BAKARIM. !!!. 

Üniversite mezunu olduğumu hiç bir zaman söylemedim !!!  liseyi bile bitirmeden İBB de işçi  olmak için torpil koydum !!!  benim CV yi yazan  yalakalara dünya kadar para ödüyorum.. yazsınlar tabii ki !!!

her seçim öncesi  Ülkücü oyları almak için , APO ya nasıl yalvardığımı  bilemezsiniz !!! her seçim öncesi  İsraile nasıl  danışıklı dövüş yapıyorum aklınız durur,  ABD + mossad  dalga geçiyormuş benimle  ?? kime ne kardeşim ingilizce bilen  ülkücü mü var.. iki kükrerim  osmaniye bile elime geçer  !!!

CHP ye soktuğum dallamalar  acayip işe yaradı...  benim partide bile yok bu kadar  vahdettin !!!  Necdet Özel in ağzına sıçın desem ikileten CHP li  bulamazsın... 

BU ülke  SEVR de ne yazıyorsa öyle bölünecek !!! TBMM de  bunu kabul etmeyen tek bir  MV  ve dışarda tek STK yok  !!!

Madenlerde öldürklerimin  saysını saklama özgürlüğüme nasıl  GIK denilemiyorsa,  GAB israile  devretmeme  sesini çıkaran  hiç bir zaman olmadı  ve olmayacak !!!!!

devamı gelecek !!!  

imza  RTE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder