9 Nisan 2015 Perşembe

Cüneyt Şaşmaz : VAZİYET



DEDİ Kİ: Bahçeli'nin kongre konuşmasını izledin mi?
DEDİM Kİ: İzledim.

DEDİ Kİ: Nasıldı?
DEDİM Kİ: Güzel konuşma ne var ki, senkron yok, yani ses ve görüntü yanyana yürümüyor.
Bahçeli'yi tanıyoruz, gaflet, ihanet!
Londra'da güvenlik kalmamış olmasa ağzını kimse açtıramaz.

DEDİ Kİ: Bu defa eski kadrolar yukarı doğru yükseliyor, ciddi değişim var.
DEDİM Kİ: İzli mermi olan isimleri temizliyorlar, parti şu an Gülen, Gül, Çiller'in kontrolünde.

DEDİ Kİ: Ama...
DEDİM Kİ: Yorma beni, size verilen bir görev var, Londra'nın güvenlik'i için burada güvenlik'i sağlamak.
Derin NATO operasyonu.
Bakalım yeni süreç'in Neo Abdullah Çatlı'sı kim olacak?!

DEDİ Kİ: Bu işin sonu ne olur?
DEDİM Kİ: Darbe olur.
28 Şubat yetmezse 12 Eylül.

DEDİ Kİ: Artık darbe olmaz.
DEDİM Kİ: Hala mı aynı MİT kafası.
Misal Allah her erkeğe üreme organı vermiş, misal falancaya desek ki, senin yerine hanım arkadaşınla ben yatayım ya da seninkini kullanma benimki ile işgörelim!
Saçma değil mi, kan çıkar.
İyi de kuzum, Allah herkese beyin vermiş, nedir bu siz'deki Allah'ın verdiği akıl'ı kullanmama inadı.
BOP'ta kendimizi kullandırmayacağız mavrası üzerinden MHP'yi kullanmayan kalmadı.
2012'de ne darbe, ne savaş, ne ekonomik kriz diyorlardı, büyük resim ortada.
PKK'lılarla bu defa Bahçeli'gilleri kucak kucağa yatırırlar.

DEDİ Kİ: Yok, kendimizi kullandırmıyoruz.
DEDİM Kİ: İyi o zaman, "Nevruz Türkler'in bahar bayramı" diyordunuz, PKK her yerde kutladı.

DEDİ Kİ: O zaman PKK, nevruz'un Türk bayramı olduğunu kabul etmiş demektir, zaten kürt diye bir şey yok!
DEDİM Kİ: MHP, "Pollyanna sendromu"na yakalanmış.
Nevruz sizin dediğiniz gibi olsun, o zaman ne diye pazar günkü kutlamalara katılıp kucaklaşmadınız.
Bayramı PKK'lılar, kürt vatandaşlarımız ile birlikte kutlamadınız.

DEDİ Kİ: Çok sert çaktın.
DEDİM Kİ: Anlamak istemeyeni hiçbir mantık ikna edemez.
Neden sahaya inip PKK'nın ayak bastığı her yere ayak basmıyorsunuz, nedir korkunuz?!

DEDİ Kİ: Korkumuz yok, 7 Haziran seçim sonuç'unu bekliyoruz?
DEDİM Kİ: Bahçeli'de bekleme bitmez?!
7 Haziran sonrası ne olmasını bekliyorsunuz?!
3 Kasım 2002 seçimleri sonrasında Bahçeli'yi gördük, istifa etti, geri döndü.
Vatandaş bize muhalefet görevi verdi dedi, muhalefet yap deyince de TBMM'nin dışındayız deyip kaçtı.
AB'nin, AKP'ye tarih vermeyeceği ortaya çıktığında gidip Tandoğan Meydanı'nda miting yaptı, AB'yi istemeyiz diye.
22 Temmuz 2007 seçimleri aynı hikaye.
Gül'ün Çankaya'ya çıkma süreç'i.
12 Eylül referandum'u.
Ekmeleddin vb.
Bahçeli'de masal bitmez.
Ayıkmanız için illa ki iç savaş'ın çıkması ülkenin parçalanması mı gerekiyor.
Rolünüzü abartmayın ne Türkiye'yi kuran irade'siniz ne de devlet'siniz, siyasal kürtçülük yapan HDP'liler gibi sizler de siyasal Türk'çülük yapıyorsunuz.
Farkınız, PKK'lılar bu işi siz'den daha iyi yapıyor.
Siz'ler ise kaçıyorsunuz.
İstiklal Marşı "Korkma" diye başlıyor.
MHP'nin taban'ında sorun yok, mesele tavan'da!

DEDİ Kİ: Korkmuyoruz, PKK diye bir şey yok, bunlar "Ermeni Asala"nın devamı.
Beş bin yıllık tarihimiz.
DEDİM Kİ: Yedirtme şimdi beş bin yıllık tarihini.
Kara Kuvvetleri 2 bin yıllık tarihsel derinlik açtı!
TSK'ya operasyon yapıyorlar üç maymun'sunuz, ne beş bin yıl'ı.
BOP'taki mücadelede yoksunuz.
Ankara'da, 2007 öncesi MHP'nin bir avukatının isteği üzerine gerçekleşen görüşme sırasında genel durum'u anlattığımda dedi ki, "haklısınız ama biz öyle düşünmüyoruz. Aynı zamanda muhalefet yapacak kadar bizde para yok".
PKK'lılar parayı nereden buluyor devlet kurmak için.
BOP'ta zenginleşen, ülke kaybederken kazanan MHP'li BBP'li çok isim gördük.
Türkiye üzerine oynanan oyun'lar bitmez.
Siyasal kürtler "devlet kuracağız" diye uyuşturucu kaçakçısı oldu, siyasal Türk gençleri de vatan kurtarmak için uyuşturucu kaçakçısı yapıldı, hikaye aynı hikaye!
Londra, Paris güven'de değil!
Dış'tan içe büyük baskı var.
Bahçeli'nin misyon'u ortada.
Soru şu: Yeni süreç'in Neo Abdullah Çatlısı kim olacak?!
Siz'den mi çıkacak, BBP'den mi?!

DEDİ Kİ: Seçimleri bir atlatalım.
DEDİM Kİ: Ya seçimler olmazsa, büyük resim ortada.
Büyük Savaş'ın içinden geçiyoruz.
Oktay Vural ne demişti, ülkücü Fırat öldüğünde tanıyoruz, acımız büyük vb.
Eşi ölmeden önce de sakal'ı neden bıraktığını açıklamıştı.
Üslubu, konuşmaları gayrı ciddi, tiksinti verici.
Samimiyetsiz!
Basit soru: Fırat ne yaptı?!
Vatanına sahip çıktı, MHP'yi bir şey zannedip genç yaşta politika yaptı, neden Fırat'a sahip çıkmadınız, katillerini yakalamadınız?!
Gündem oluşturmadınız?!
Ortalığı ayağa kaldırmadınız!
"Aman oyuna gelmeyelim" diyorsunuz, bu nokta'da eşinin kendisini aldattığına inanmayan adam fıkrasını burada anlatmak yersiz.
Siz bu kafa ile gözünüz ile sadakatsizlik'i görseniz de "kendinizi kullandırmama adına" kendi kendinizi ikna edersiniz.

DEDİ Kİ: Fırat'ın katilini bulacağız.
DEDİM Kİ: Bu kadar kolpacıyı bu ülke tarihinde birarada görmedi.
MHP parti ise muhalefet görev'ini yapsın, MHP "Türkçü" bir hareket ise gizli kürtçülük, gizli ermenicilik yapmasın!
Yapana da ortak olmasın!
İhanete imece yapanlar da İsrail/İran makas'ında.

DEDİ Kİ: 7 Haziran seçimleri bir olsun...
DEDİM Kİ: Uzun laf'ın hülasası: Siz'leri önce reddeden Ekmeleddin İhsanoğlu'nu Davutoğlu AKP'den aday gösterebilseydi, meydanlarda vatandaş'a ne cevap verecektiniz?!

DEDİ Kİ: O zaman biterdik.
İşimiz zor olurdu.
DEDİM Kİ: Erdoğan da bitti, sizler de.
Sessiz gemi, ne bir mendil sallayan vardı ne de el sallayan!
Bu yolculuk son'a doğru yolculuk!
Pilot'u bir anda canlı bomba'ya, kamikaze'ye dönüştüren post modern bir harp bu!
Sizler hala at sırtında geçen savaş yılları anılarında kalmışsınız.
Çatlı da karate biliyordu, ölüm'den kaçamadı.
Allah adamın aklını almasın, Kıyamet'in arifesinde Londra & Paris üzerinden turizm işine sokar, emlak işine sokar, arazi işine sokar, oda'larda ışıksız vs.
Gül'dürmeyen son şaka'dayız.
Tebliğ esas, zorlama yok!
Herkes kendi yol'unda.

DEDİ Kİ: Bir şeyler başladı, biz'lere verilen bir misyon var sanki.
DEDİM Kİ: Biz söylesek dinlemezsiniz, NATO üzerinden talimat gelince ayaklanırsınız!
Derin Avrupa güvenlik sorununu çözecek ise "doğru muhatap" ortada.
Demek ki, konuşmuşlar, anlaşmışlar, sonra da NATO üzerinden ağızdan kulak'a iletişim zinciri çalışmış.
Yani Londra güven'de değil, sebep siz'inkiler yüzünden.
O yüzden final süreç'i çok kanlı.
Bu pisliği, bu ihanet'i temizlemek için 12 Eylül yetmez ama evet, bu mana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder