28 Ocak 2015 Çarşamba

Prof.Dr. Mehmet Ali KÖRPINAR : ONCEKI AKSAM, ARACIM SOYULDU !!!

Ben yanmasam, sen yanmasan, biz yanmasak nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa.
Nazım Hikmet.

Meğerse arka kapılardan cam kırarak, kapıyı açma,
Ve de alarmı önleme yöntemi her yerde varmış !!!

Değerli arkadaşlar,
Önceki akşam Bakırköy’de, Altan Erbulak Kültür Merkezindeki toplantıya gittim. Aracımı, merkezin hemen karşısına ve cadde üzerinde uygun yere park ettim. Araçtan çıkarken, arka koltuktan kabanımı aldım ve toplantı yerinde koyacak yer olmadığı için aracımın bagajına koydum.

Sonra toplantıya gittim. Yaklaşık 3 saat süren toplantıdan çıkıp aracıma gittiğimde, sağ arka kapıda bulunan kelebek camının kırıldığını gördüm. Camı kırarken darbe olmasın diye tornavida kullanmışlar ve alarm çalmasını önlemişler. Yani bu işi bilen ve oldukça profesyonel kişiler. Sonra arka bagajdan, hem kabanımı hem de içinde yoğun emek içeren belge ve dosyalarım ve de günlük-haftalık işlerimi planladığım takvim defterimin olduğu çantamı da almışlar.

Galiba birileri beni gözetledi ve kabanımı arka bagaja koyduğumu gördü ve de gereken hırsızlığı yaptı. Keşke aracımın camını kırmasalardı. Çünkü aracın içinden kırık camların temizlenmesi ve camın yeniden yaptırımı için dün öğleye kadar uğraştım.

Değerli arkadaşlar,
Aracımın camını kırıp, kabanımı çalanlar, soğuğa karşı korunmak için gelip benden 6 yıllık kabanımı isteselerdi, inanın verirdim. Bu olayı sizlere aktarmamın sebebi, üstad Nazım Hikmetin uyarmasına göre ben yandım ama sizler de yanmayasınız diyedir. Bu üzücü hırsızlık olayının sizlerin başına gelmemesi için sizlerin de gereken dersi çıkartarak önlemler almanızı önermek istedim. Ne yazık ki güzel ülkemizde gün geçtikçe hırsızlık olayları artıyor.

Umarım bu arkadaşlar, şikayetimi duyarlar ve çantamdaki yoğun emek verdiğim belge ve dosyalarımı ve de takvim defterimi iade ederler.

Sevgi ve saygılarımla (28.1.2015).
Prof.Dr. Mehmet Ali KÖRPINAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder