14 Şubat 2015 Cumartesi

Prof Dr D.Ali Ercan : Huberde oturmak isteyen var !

Değerli arkadaşlar, Eski bakanlardan Rifat Serdaroğlu, RecepTayyip'e açık mektup yazıyor;   Abdullah Gül'ün  aylardan beri ikamet ettiği Huber köşkünün kendisine de tahsis edilmesini istiyor; haklı olarak...æ
:) 



Rıfat Serdaroğlu

Cumhur’un Başı Recep;
Senden bir talebim var. Huber Köşkü için Gül devlete ne kadar ödediyse, bende %10 fazlasıyla ödeyip aynı yerde kalmak istiyorum. Hem de trink para, yani kırmızı meşin-para peşin hesabı. Üstelik Dolar olarak!
Bu talebimi geri çevirmeyeceğini umuyorum. Sen adaletli adamsın, Gül’e yaptığın kıyağı, elbette ki bana da yapmalısın.
Mahkemeye başvurup emsal kararı çıkartmadan, yani beni yormadan talebimi onaylarsan beni mutlu etmiş olursun, sen de kazanırsın.
Win-Win yani Kazan-Kazan durumu yani ! Çaktın sen köfteyi? Bitir atık bu işi… 14.Şubat.2015
Rifat Serdaroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder